Hej fina!!

Kom typ nyss hem från att ha varit ute med bästa! Och mamma drog till sjukhuset så ensam hemma, nån som kan komma o va med mig..? Bjuds på nacho chips och öhh.. vi har ingen dricka här men, vatten :D Jättebra den. Asså åh orkar inte, först så ska min plattång inte funka, och sen ska jag tappa bort min kam. SUPERBRA VERKLIGEN!! Nåja, för köpa nya saker för mina 100 spänn, eller så får jag fan fixa sommarjobb. Herregud letat överallt, någon som vet eller kan erbjuda ett? Puss ni är bäst!
Juste, vi käkade subway också..! :D
Lunch och middag, skulle ni tacka nej till det eller? Nä gjorde inte jag heller.. love it!

Kommentarer
Postat av: Victoria Carlsson

Nu är veckans blogg avslutad! In och kolla om du vann :)

2012-06-18 @ 22:32:23
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0